Lue keskustelun säännöt.
Mieheni on täys verbi!
Kommentit (4)
ois ees joku noista, tai vaikka bimbokin menisi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina saa olla eestä ja takaapäin lukemassa sen ajatuksia...ei juma!
Yritä tässä sitten...