Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestovaipoista:

Vierailija
08.01.2008 |

Miten sitä äippäpakkauksen (-07)kestovaippaa käytetään?

Siinä näkyy olevan se beige osa sellainen outo, mitä sille tehdään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt äp:n kestovaippaa enkä tiedä siitä, mutta sen olen kuullut, että se ei ole kestovaipoista läheskään niitä parhaita. Tämän kirjoitan siksi, että jos se kesto ei käy lapselle, moni muu voi käydä. Siis jos kestoilu kiinnostaa, kannattaa kokeilla jotain muutakin.



Itse käytän nyt kaksivuotiaalla lapsellani kestovaippoja. Käytän taskuvaippoja, " keveimpiä" malleja, eli kapeita ja siroja.

Olen kuullut, että viime vuoden äp:n kesto oli parempi kuin edellinen. Mutta hassua ja hölmöä, ettei ole ohjetta, miten käytetään. Siinä on imuosa ja kuori erillisenä?

Vierailija
2/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaippamerkillä kotisivuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se sisävaippa/imu ja sitten kuori päälle ja se on siinä.

Vierailija
4/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ensin se sisävaippa/imu ja sitten kuori päälle ja se on siinä.