HUI, mä sit katoin sen tyttö-haamun kuvaa liian kauan!
Meillä on tuollainen vanha, vedettävä kaappikello. Se pitää tasatunnein sellasta dong-dong-dong ääntä jos sen vetää, me ei ollu vedetty kuin se aikapuoli vaan, koska ei jakseta kuunnella sitä dongitusta.
Noh, viimeyönä kello 3.36 se alko yht´äkkiä pitää sitä karmeeta ääntä ja tosi kauan!!!
Jännää siinä oli myös se kun ei ollu ees tasatunti!
HYI hitto!!
Enkä nähny unta, sillä mieskin heräs siihen.
Kommentit (15)
eikohan ole niin etta kun jo uskoo siihen etta tulee hulluksi tuommosesta,niin todella tulee.
Tai alkaa kuvittelemaan ihan olemattomia?
Laiton jo viestiä tuohon toiseenkin ketjuun, että onpa tosiaan surkea tekele. Kuinka kukaan voi tuollaista kuvaa säikkyä? Teinipoikien photoshopkikkailua..
mutta on se vähän pelottavan näköinen, varsinkin sen toisen ketjun ap:n saattelemalla tekstillä. :)
ap
on se kun tytto Indonesialainen jotka yleensa muuten ovat kovin kiltin ja viettoman nakoisia!
niinkuin jos ajattelee jotain Japanilaista kauhuleffaakin,niin on paljon karvivampaa katsoa kuin joku Amerikkalainen vakisin tehty kauhu leffa jossa aina on samat jutut..!!!
jos nyt ei niita Japanilaisia kauhu leffoja oteta lukuun!
mutta kun niita katselee niin ei kylla seuraavana yona nukuta hyvin!
Kamppis kun katsoi tuon Grudge leffan niin ei ollenkaan pystynyt nukkumaan ja sanoi etta hanestakin tuntui etta joku olisi ollut sangyn alla :D
Mutta taas mielikuvitus tekee tepposensa.
onko kukaan teista oikeasti nahnyt tai tuntenut jotain joskus?
Itse olen monta kertaa nahnyt ja tuntenut!
Suomessa asuessani tunsin monesti kun lepasin sohvalla kuin joku olisi silittanyt paatani!
ja mieheni tunsi kuinka joku pomppi sangylla ja yritti tukehduttaa hanta peitolla.
Nahnyt olen joskus kauan aikaa sitten joulu aattona kun lahdin suutuspaissani pihalle kavelemaan niin nain vanhan miehen seisovan metsassa ja kun katsoin uudestaan niin ei ollut mitaan.
Parvekkeellamme kerran oli mies ja tuolloin siis asuimme neljannessa kerroksessa.
mustassa huivissa olevan naisen nain kerran kun tulin kaupasta ja taas kun katsoin uudestaan niin ei ollut siina enaan.
kaikkein pelottavin oli tuo mies parvekkeellamme,kun olin menossa tupakille niin han vai seisoi siina ikkunan edessa ja tuijotti minua ja sitten olikin jo poissa.
mut kävi heti mielessä, ku sen kuvan tuijottamisesta piti tulla hulluksi.. ;-D
Mutta aika outo juttu loppujen lopuks kuitenki..