Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi ei, ostin ison rasian keijua ja menee huomenna vanhaksi!!!
14.01.2008 |
En huomannut ostaessani että oli alennettu tuote. Mitä ihmettä mä teen puolella kilolla margariinia (rasvaa 40%)?????????? Ideoita?
Kommentit (6)
...vaan normaalisti käyttäisin sen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
syökää niin kauan kuin maistuu hyvälle
Sulla on kaksi viikkoa aikaa leipoa siitä tai käyttää muuten vain. Kyllä se ainakin sen verran vielä kestää kun pidät jääkaapissa.
näköjään nuo hapanmaitotuotteet ei mene miksikään muutamassa viikossa.
Alue: Aihe vapaa
Voit käyttää ihan hyvillä mielin... ei mene miksikään vielä pitkään aikaan