Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kestovaipoista:
08.01.2008 |
Miten sitä äippäpakkauksen (-07)kestovaippaa käytetään?
Siinä näkyy olevan se beige osa sellainen outo, mitä sille tehdään?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensin se sisävaippa/imu ja sitten kuori päälle ja se on siinä.
Vierailija:
Ensin se sisävaippa/imu ja sitten kuori päälle ja se on siinä.
Alue: Aihe vapaa
En ole nähnyt äp:n kestovaippaa enkä tiedä siitä, mutta sen olen kuullut, että se ei ole kestovaipoista läheskään niitä parhaita. Tämän kirjoitan siksi, että jos se kesto ei käy lapselle, moni muu voi käydä. Siis jos kestoilu kiinnostaa, kannattaa kokeilla jotain muutakin.
Itse käytän nyt kaksivuotiaalla lapsellani kestovaippoja. Käytän taskuvaippoja, " keveimpiä" malleja, eli kapeita ja siroja.
Olen kuullut, että viime vuoden äp:n kesto oli parempi kuin edellinen. Mutta hassua ja hölmöä, ettei ole ohjetta, miten käytetään. Siinä on imuosa ja kuori erillisenä?