Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok käyttää hieromasauvaa vielä rv 41+??

Vierailija
27.01.2008 |

Ajattelin yrittää jos siitä olis jotain apua tämän synnytyksen käynnistyksessä, kun mies ei enää halua sekstailla näin pitkällä raskautta... Onko ok/mitään haittoja??

Tarkoitus ei toki ole alkaa runnomaan kauheasti vaan ihan pikkuisen vaan täristellä, että saisi jotain ärsykettä tuonne alapäähän... =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on nukkuvaa sikiötä häiritä surinoilla ja tärinöillä!

Vierailija
2/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis neuvola ihan oma-aloitteiseti ohjeisti ilman kysymyksiä näin. Rakastelussakin muistaakseni se sperma oli se, joka saattoi saada synnytyksen käynnistymään, ei itse akti. En siis itse sauvaa käyttäisi, mutta en osaa sanoa onko varsinaisesti kiellettyäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen alapään " ärsyttäminen" , että alkaisi supistella edes hieman! ainakin aiemmilla viikoilla aiheutti niitä...

ap

Vierailija
4/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännejä viidentoista minuutin pätkissä. Voi alkaa supistella.

Vierailija
5/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurruttelemaan vaan, mene jo.

Vierailija
6/6 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jotain ärsykkeitä haluut antaa, niin googleta vyöhyketerapiapisteet synnytyksen käynnistämiseen. ja painele niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme