Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Ajaston toiminnasta?

Vierailija
20.01.2008 |

Juuri kuulin, että ystäväni saattaa jäädä työttömäksi sieltä vuoden lopulla. Ajasto siirtää tuotannon Viroon, halvempi työvoima vetää. Mitä olette mieltä? Tämä kun tuntuu olevan tämän päivän trendi...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi