Lue keskustelun säännöt.
Opettajaksi opiskelevat! Riittaako pk-seudulla sijaisuuksia sen verta, etta jotenkin leivassa pysyy opiskeluaikana... Perheellinen yo-opiskelija kysyy...
Kommentit (2)
Ja olen tehnyt sijaisuuksia vain yläkouluissa, myös sellaisten aineiden parissa, jonka opettajaksi en opiskele.
Opiskelen äidinkielenopettajaksi =)
Alakouluillekin on ollut kysyntää, mutta tunnustan arastelevani sitä hommaa hieman. En kokisi olevani hyvä luokanopettaja.
Ja muutamat kyselyt ovat sattuneet aidosti huonoon aikaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai ainakin minulla on riittänyt.
Kannattaa muistaa sekin, että välillä on pakko sanoa EI, jotta oma opiskelu ei kärsi kohtuuttomasti.