Lue keskustelun säännöt.
Tunteeko kaikken tulevat eskarilaiset jonkun samasta koulusta?
20.05.2008 |
Meidän ei tunne kuin yhden 5v vanhemman pojan. Asutaan maalla ja täällä päin on aika vähän lapsia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
5v aloittaa eskarin ja hoidon syksyllä. Emme saaneet paikkaa hakemastamme paikasta, en ole kuullut kenenkään tutun saaneen paikkaa samasta päiväkodista.