Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaikki ihmiset vain häviävät
12.02.2019 |
Kukaan ei halua viettää aikaa kanssani. Kaikista tullut pas.an tärkeitä töittensä vuoksi, kaikki joista pidin ennen. Kukaan ei pidä enää yhteyttä, kaikki kulkevat aivot töissään ja pitävät huolen omista asioistaan. Ennen tunsin kuuluvani johonkin porukkaan, mutta nyt minua ei enää oteta mukaan. Olen ihan yksin vaikka olen töissä, niin olen henkisesti ihan yksin, kun kaikki menevät vain omia polkujaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa