Mihin puhelinumerot ovat hävinneet? Nykyään ei saa enää mihinkään yhteyttä, ei edes sähköpostitse.
Onko muut huomannut saman? Mahdotonta saada asioita hoidetuksi.
Kommentit (10)
Ja jos annetaan asiakaspalvelunumero, se on voimassa tyyliin ti-ke klo 10-14 ja to 13-15.
Olen huomannut. Ja jos on jokin puhelinnumero, et saa sieltä ketään kiinni puolen tunnin odottelun jälkeenkään. Esimerkiksi Elisan kanssa on mahdotonta hoitaa asioita, ellei ole niitä tunnuksia. Puhelimella ei pääse läpi ja niihin palautelomakkeisiin tulee vastaus monen viikon viiveellä. Sitten on niitä chattejä, joissa ei kukaan tiedä mitään, vaan siellä asiakaspalvelijat vastaavat kopioiden niitä samoja tekstejä, joita on siellä nettisivuillakin. Mitään lisätietoja heiltä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Ja jos on jokin puhelinnumero, et saa sieltä ketään kiinni puolen tunnin odottelun jälkeenkään. Esimerkiksi Elisan kanssa on mahdotonta hoitaa asioita, ellei ole niitä tunnuksia. Puhelimella ei pääse läpi ja niihin palautelomakkeisiin tulee vastaus monen viikon viiveellä. Sitten on niitä chattejä, joissa ei kukaan tiedä mitään, vaan siellä asiakaspalvelijat vastaavat kopioiden niitä samoja tekstejä, joita on siellä nettisivuillakin. Mitään lisätietoja heiltä ei saa.
Dna:n chatissa ainakin sain hoidettua asiani, ongelma ratkesi ja sain hintaa samalla alaspäin. Mielummin chattailen kuin jonotan puhelimessa
Vuosia sitten huomasin että postiin ei saa enää mitenkään yhteyttä.
Yritykset ei myöskään reagoi reklamaatioihin. Telian puhelinmyyjä myi minulle tabletin ja liittymän valheellisilla väittämillä ja olen reklamoinut tästä kahdesti, eikä ole tullut mitään vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Ja jos on jokin puhelinnumero, et saa sieltä ketään kiinni puolen tunnin odottelun jälkeenkään. Esimerkiksi Elisan kanssa on mahdotonta hoitaa asioita, ellei ole niitä tunnuksia. Puhelimella ei pääse läpi ja niihin palautelomakkeisiin tulee vastaus monen viikon viiveellä. Sitten on niitä chattejä, joissa ei kukaan tiedä mitään, vaan siellä asiakaspalvelijat vastaavat kopioiden niitä samoja tekstejä, joita on siellä nettisivuillakin. Mitään lisätietoja heiltä ei saa.
Dna:n chatissa ainakin sain hoidettua asiani, ongelma ratkesi ja sain hintaa samalla alaspäin. Mielummin chattailen kuin jonotan puhelimessa
Asiat toimii niin kauan kun se cahttiasiakaspalvelija osaa ja saa auttaa, mutta sitten kun mennään näistä rajoista yli, niin olet omillasi.
Työn kautta myös huomannut tämän, piti ottaa yhteys tietotekniikkayritys Tietoon, mistään ei meinannut löytää puhelinnumeroa saati s-postia, kuka hoitaa laskutusta. Meni melkein tunti, kun mutkien kautta pääsin perille.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos annetaan asiakaspalvelunumero, se on voimassa tyyliin ti-ke klo 10-14 ja to 13-15.
Silloin aikoja sitten matkapuhelinoperaattorien asiakaspalvelunumero oli toiminnassa läpi vuorokauden 24h. Ja asiat yleensä selvisivät yhdellä soittokerralla. Mutta ne ajat on olleet ja menneet
Tekee vähän pahaa katsoa, kun oikeastaan koko yhteiskunta on lähtenyt tähän hälläväliä- meininkiin mukaan.
Huomasin nyt pidemmän päälle että tämä on selkeästi huonontanut mahdollisuudet asioimiseen sekä tärkeiden asioiden hoitamiseen. Nukkuko meidän yhteiskunta?
Olen huomannut. Tai sitten yrityksen nettisivuilla yhteystiedoiksi ilmoitetaan puhelinnumero.
Does not compute.