Mitä asiakaspalvelijan pitää tehdä, jos asiakas lyö?
Pitääkö ammatillisesti ajatella, että ei se ollut henkilökohtaista, vaan asiakkaan purkaus yritystä kohtaan. Vai saako asiakkaan asettaa vastuuseen?
Kommentit (43)
*ottaa lällärin* "kuuleeko järkkäri?" ja järkkäri hoitaa loput.
Vierailija kirjoitti:
Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..
Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.
Poliisit paikalle ja rikosilmoitus pahoinpitelystä.
Mää varmaan pyyhkäisiiin jalat alta jaaa sitoisiin kädet. Onkoo sulla jokuu tällaneeen jutttu. Eiii muaa kiinnnostaa sotkeeutua tällaaaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..
Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.
Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..
Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.
Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??
Ei ehkä varsinaisesti ihmistä, mutta asiakkaan rahoja firma kaipaa aina. Sitä vartenhan asiakaspalvelija on olemassa. En tokikaan hyväksy väkivaltaa, mutta miten siihen pitäisi soveltaa aasiakaspalveluasennetta?
Vierailija kirjoitti:
Mää varmaan pyyhkäisiiin jalat alta jaaa sitoisiin kädet. Onkoo sulla jokuu tällaneeen jutttu. Eiii muaa kiinnnostaa sotkeeutua tällaaaisiin.
Tossa taikwondosssa opetetaaaan bopa etttä miten aseistautuneen ihmiiisen saa aloiilleeen muttta se vaaatii kehonhallliiintaa.
Poliisi, rikosilmoitus, vartijat paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..
Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.
Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??
No vaikka firman omistaja jonka pussista tyytymättömien asiakkaisen rahat on pois. Juu nou, aspa on vain työmuurhainen jonka tehtävä on maksimoida myynti. Kivaa voi sitten pitää vaikka kotonaan omilla rahoillaan (jotka nekin on muuten otettu firmalta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..
Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.
Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??
Ei ehkä varsinaisesti ihmistä, mutta asiakkaan rahoja firma kaipaa aina. Sitä vartenhan asiakaspalvelija on olemassa. En tokikaan hyväksy väkivaltaa, mutta miten siihen pitäisi soveltaa aasiakaspalveluasennetta?
Asiakaspalveluasenteen soveltaminen loppuu sillä samaisella hetkellä, kun alkaa fyysinen tai henkinen väkivalta.
Firma ei pyöri ilman työntekijöitäkään, eikä yhdenkään työntekijän kannata jäädä töihin paikkaan, jossa asiakkaan mielipahan välttäminen on tärkeämpää kuin työntekijän fyysinen koskemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..
Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.
Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??
Ei ehkä varsinaisesti ihmistä, mutta asiakkaan rahoja firma kaipaa aina. Sitä vartenhan asiakaspalvelija on olemassa. En tokikaan hyväksy väkivaltaa, mutta miten siihen pitäisi soveltaa aasiakaspalveluasennetta?
Hölö hölö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää varmaan pyyhkäisiiin jalat alta jaaa sitoisiin kädet. Onkoo sulla jokuu tällaneeen jutttu. Eiii muaa kiinnnostaa sotkeeutua tällaaaisiin.
Tossa taikwondosssa opetetaaaan bopa etttä miten aseistautuneen ihmiiisen saa aloiilleeen muttta se vaaatii kehonhallliiintaa.
Muiiistan pohjaanmaallla kun kävin ukin asuiiin sijoilla ja käytiiin yhdeessä kaupasssa josssa oli naiismyyyjä. Poliisi tvstä katsoiiin etttä tämää naismyyjä siiinä kaupaaaadsa ei olllut luovuttanut vaiiikka häntä uhatttiiiin veitselllä hän kuooli siiihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää varmaan pyyhkäisiiin jalat alta jaaa sitoisiin kädet. Onkoo sulla jokuu tällaneeen jutttu. Eiii muaa kiinnnostaa sotkeeutua tällaaaisiin.
Tossa taikwondosssa opetetaaaan bopa etttä miten aseistautuneen ihmiiisen saa aloiilleeen muttta se vaaatii kehonhallliiintaa.
Muiiistan pohjaanmaallla kun kävin ukin asuiiin sijoilla ja käytiiin yhdeessä kaupasssa josssa oli naiismyyyjä. Poliisi tvstä katsoiiin etttä tämää naismyyjä siiinä kaupaaaadsa ei olllut luovuttanut vaiiikka häntä uhatttiiiin veitselllä hän kuooli siiihen.
Mä osaaan sen liikkkeen että hypppä ilmaaan ja tarttuuuu niskaaan ja katkaseee seeen.
Aspa ei ota sitä henkilökohtaisesti, mutta järjestyksenvalvoja ja/tai poliisi paikalle. Samoin kaikki todelliset uhkaukset, muut kuin perus suunsoitto, ilmoitetaan eteenpäin. Samoin jos ihan vain yritystä kohtaan tehdään vahinkoa, kuten ajetaan vaikkapa autolla seinään tai tuhotaan omaisuutta ym.. Mitä kuvittelitte?
Myös puhelinaspana aina välillä joutuu uhkailuja ilmoittelemaan eteenpäin, ei kylläkään itseeni kohdistuvia koska se suunsoitto ei vahingoita, mutta esim. "Mulla on tässä kanisterillinen bensaa ja aion polttaa koko paikan". Tai pommiuhkaukset, henkilökuntaan liittyvät uhkaukset...
Minä vetäisisin takaisin, siinä asiakaspalvelua tuollaiselle. Aivan sama sille firman omistajalle.
Kun olin töissä kioskissa, niin kaiken maailman hullut siinä hommassa kyllä tapasi. Jos joku vttuili suoraan päin naamaa, niin huusin takaisin. Oli ihanan vapauttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Aspa ei ota sitä henkilökohtaisesti, mutta järjestyksenvalvoja ja/tai poliisi paikalle. Samoin kaikki todelliset uhkaukset, muut kuin perus suunsoitto, ilmoitetaan eteenpäin. Samoin jos ihan vain yritystä kohtaan tehdään vahinkoa, kuten ajetaan vaikkapa autolla seinään tai tuhotaan omaisuutta ym.. Mitä kuvittelitte?
Myös puhelinaspana aina välillä joutuu uhkailuja ilmoittelemaan eteenpäin, ei kylläkään itseeni kohdistuvia koska se suunsoitto ei vahingoita, mutta esim. "Mulla on tässä kanisterillinen bensaa ja aion polttaa koko paikan". Tai pommiuhkaukset, henkilökuntaan liittyvät uhkaukset...
Meinasitko etttä mä tekisin tolllasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä vetäisisin takaisin, siinä asiakaspalvelua tuollaiselle. Aivan sama sille firman omistajalle.
Kun olin töissä kioskissa, niin kaiken maailman hullut siinä hommassa kyllä tapasi. Jos joku vttuili suoraan päin naamaa, niin huusin takaisin. Oli ihanan vapauttavaa!
Vapauduit sieltä kioskistakin varmaan aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspa ei ota sitä henkilökohtaisesti, mutta järjestyksenvalvoja ja/tai poliisi paikalle. Samoin kaikki todelliset uhkaukset, muut kuin perus suunsoitto, ilmoitetaan eteenpäin. Samoin jos ihan vain yritystä kohtaan tehdään vahinkoa, kuten ajetaan vaikkapa autolla seinään tai tuhotaan omaisuutta ym.. Mitä kuvittelitte?
Myös puhelinaspana aina välillä joutuu uhkailuja ilmoittelemaan eteenpäin, ei kylläkään itseeni kohdistuvia koska se suunsoitto ei vahingoita, mutta esim. "Mulla on tässä kanisterillinen bensaa ja aion polttaa koko paikan". Tai pommiuhkaukset, henkilökuntaan liittyvät uhkaukset...
Meinasitko etttä mä tekisin tolllasta?
Katkeroituuuneena uhkaiiluja? Tällaiset ihhmiset ovat alle 25v.
Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..