Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aktiivimalli ollut ankarin Pohjois-Suomessa asuville ja yli 55-vuotiaille työttömille
16.12.2018 |
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005934126.html
Ketään ei yllätä. Leikkuri iski, kuten pitikin ja jos seuraava hallitus ottaa vielä 2:n pakkotyönhaut käyttöön, leikkuri iskee vielä enemmän.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näin on. Itse 58v ja jäin työttömäksi vuosi sitten. Ei luultavasti mitään mahiksia saada enää töitä, vaikka ammatti-ihminen olen ja ikäni töitä tehnyt. Aktiivimalli on pudottanut päivärahan olemattomiin ja eläkettä ei juurikaan kerry.