Lue keskustelun säännöt.
ä pakkauksen haalari meni rikki!
11.01.2008 |
ei paljoa olla käytetty edes ja sisävuori on revennyt saumasta. ärsyttää kun ei rahaa uuttakaan ostaa ja aika isosti on rikki.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla