Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä hyvä ja edullinen muuttofirma pääkaupunkiseudulla?
24.01.2008 |
Paljonko kannattaa omakotitalomuutosta kuorma-autolla maksaa ja millaisia kokemuksia teillä on?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Myös hinta oli kohtuullinen. Kolmisen sataa maksoimme omakotitalomuutosta.
Meidä muuton hoiti Muuttohaukat. Ripeitä ja luotettavia työntekijöitä.
valtavia hintaeroja, soittele ja kysele vertaa,
halvin on tietty saada joltain kaverilta joku iso paku tms, viikonlopuksi.
Alue: Aihe vapaa
Ja koska olen viimeisilläni niin minusta ei ole muuttajaksi. Onko kellään suoralta kädeltä tietoa tuntihinnoista?