Lue keskustelun säännöt.
Onko Valdemar-viini kauhean pahaa?
20.11.2018 |
En ole koskaan maistanut, mutta haluaisin tietää. Enoni juo sitä ja jotain juotavaa pitäisi hänellekin ostaa kun kutsuin sukulaisia mökille. Ajattelin menisikö se muullekin porukalle?
Kommentit (3)
Spurgujen suosiossa. Pahaa se on, sellaista rypälekiljua. Ylimakeaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hintalaatusuhde kohdallaan jos meinaa päihtyä. Maisteluun se ei sovi.
Satuin juuri juomaan loput kyseisestä viinipullosta. Se on ollut kaapissani ties kuinka kauan, kun mieluummin juon normaali viinejä. Tuo on väkevämpi jälkiruokaviini ja ihan varmasti menee lasillinen kenelle vaan.