Näin se homma toimii tinderissä.
Kerron oman tarinani.
Sain tykkäyksen tinderissä. Olen siis mies. Minulla oli gold, joten näin tykkäyksen ilman matchia. Kuvat ei niin kolahtaneet, mutta tekstissä luki, että "miksi kukaan ei juttele". Päätin jutella po naisen kanssa.
Pari päivää tinderissä ja siirryttiin wa puolelle. Samana iltana nainen pyysi luokseen ja harrastettiin seksiä vaikka naisen lapsi nukkui eri huoneessa.
Tuosta on 2v aikaa. Nykyään olemme kihloissa.
Miksi tämä toimi minulle. Kahdesta syystä. Tajusin, että naiselle seksi oli tärkeää ja siitä ei tulisi pulaa. Nainen sanoi suoraan mitä halusi ja teki aloitteen. Ei tarvinnut arvailla ja hyppiä läpi renkaiden.
Toki isompi sitoutuminen vaati sen, että arvomme sopivat yhteen ja rakastuimme tosissamme, mutta nuo kaksi asiaa ovat edelleen niitä, joita ominaisuuksia puolisossani arvostan.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on po?
Puheena oleva
Itse en menisi sänkyyn naisen kanssa, jonka kuvat eivät kolahtaneet. Eikö yhtään ällöttänyt?
Nykyisen vaimon tinder profiilissa luki. Kun katsoin sinuun, kaiken muun mä unohdin. "Sait sydämeni" Vastasin hänelle: Kun katsoin sinuun, sinun olla halusin. Hön vastasi: Tahdotko. Vastasin: Tahdon. Nämä lausuttiin ensi sanoiksi tinderissä ja kolme vuotta myöhemmin kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en menisi sänkyyn naisen kanssa, jonka kuvat eivät kolahtaneet. Eikö yhtään ällöttänyt?
Ei. Hän oli tuolloin reilusti ylipainoinen. Edelleen on ylimääräisiä kiloja. Ehkä sitten olen poikkeus mieheksi, mutta minulle ulkonäkö seksin suhteen ei ole niin tärkeää. Enemmän merkitsee asenne, avoimuus ja taidot.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Hän oli tuolloin reilusti ylipainoinen. Edelleen on ylimääräisiä kiloja. Ehkä sitten olen poikkeus mieheksi, mutta minulle ulkonäkö seksin suhteen ei ole niin tärkeää. Enemmän merkitsee asenne, avoimuus ja taidot.
AP
Olet poikkeus mieheksi.
Lööppiainesta: Beetamies bongasi ylipainoisen yh:n Tinderissä.
Olen nainen ja olin aikoinaan Match.comissa. Minulle tehtiin työssäni laaja taustaselvitys ja siellä huomattiin, että olin ostanut jäsenyyttä Match.comissa. Tämän jälkeen tästä vttuiltiin minulle töissä ja edelleen netissä säännöllisen epäsäännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit kuka olen, niin tuskin puhuisit betamiehestä. Itseasiassa luet useinkin lehdistä asioista joita olen tehnyt, mutta et koskaan kuule nimeäni. Palkka on sen 6,5k ja minun edessäni suurin osa pelkää, koska minulla on valta päättää heidän elämästään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisit kuka olen, niin tuskin puhuisit betamiehestä. Itseasiassa luet useinkin lehdistä asioista joita olen tehnyt, mutta et koskaan kuule nimeäni. Palkka on sen 6,5k ja minun edessäni suurin osa pelkää, koska minulla on valta päättää heidän elämästään.
AP
Anna pieni vihje kuka olet.
YH:n saa kuka vaan, mutta harva ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuollaisia "isäpuolia" YH:t sitten ottavat...
Mikä on po?