Vertaistukea äkkiä - miten valittaa lopputuloksesta kampaajalle?
Ei auta, pakko soittaa kampaamoon ja valittaa. Lopputulos on aivan jäätävän huono, en kehtaa liikkua ulkona kuin pipo päässä. Lisäksi osa tukkaa kynittiin juuri niin lyhyeksi, mitä sanoin ja painotin, että EN halua. Ja siis värjäyksen lopputulos on ihan kauhea. Olen aiemmin käynyt samassa kampaamossa, eri henkilöllä ja olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Siksipä en edes osannut odottaa tällaista, kun samoilla ohjeilla ohjeistin tätä toistakin kampaajaa. MITEN kehtaan soittaa ja valittaa? En halua, että korjauksen tekee tämä sama, jolla nyt kävin. Hänellä ei selvästi osaaminen riitä (tämän huomasin jo penkissä istuessani, mutta en kehdannut sanoa. Ajattelin, että ehkä hänellä on vain erilainen tyyli tehdä ja lopputulos on silti hyvä. No, ei ole.) Mulla on kaksi isoa työtapahtumaa loppuviikosta, johon menen markkinoimaan osaamistani. EN MISSÄÄN NIMESSÄ voi mennä tämmösellä tukalla niihin tilaisuuksiin. Ja siis lopputulema on vastaava, kuin oisin sanonut, että haluan hunajan vaaleaa, niin olisin nyt oranssi. Plus tuo kynitty osuus.
Onko kampaamoalan omistajia linjoilla? Miten tällainen hoidetaan?
Kommentit (5)
Puhelin käteen ja kerrot että et ole tyytyväinen ja että toivot jonkun toisen korjaavan työn, voit myös kysyä kuinka he haluaisivat toimia tilanteessa: "Hei, kävin xx:llä asiakkaana eilen enkä ole tyytyväinen työhön koska____ .Mitä ehdottaisitte, kuinka tilanne korjataan?". Kerrot asian rauhallisesti ja asiallisesti. Kannattaa opetella antamaan palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Se valittaminen hoidetaan heti kun kampaus on leikattu
No yleensä se itku tulee vasta kotona. Mulle kävi myös näin, ja sielä tuolissa istuessa kampaaja kehui lopputulosta maasta taivaisiin, kuinka on niiiin ihana. Väkersi upeat kiharat, etten hahmottanut edes kokonaisuutta. Kotona hiipi mieleen että hetkinen, ei tämä ole onnistunut vaan ihan kauhea, ja pääelmän viimeisteli kun tapasin kaverin joka katsoi hiuksiani järkyttyneenä..
ja olin nössö enkä kehdannut valittaa. Menin toisaalle korjaamaan hiukset, ja sieläkin kampaaja ihmetteli että mitä hiuksille on oikein tehty..
Mene uudelleen liikkeeseen käymään, jotta liikkeen omistsja tai kampaaja voi arvioida lopputuloksen ja korvausvelvollisuuden itse. Jos kampaajat ovat liikkeessä vuokratuolilla eli itsenäisiä yrittäjiä, et voi pyytää toista kampaajaa tekemään korjauksia.
Sinulla 2viikkoa aikaa tehdä reklamaatio. Kannattaa mennä paikan päälle näyttämään lopputulosta ja kertomaan asiallisesti mikä meni mielestäsi vikaan. Yleensä kampaajat pyrkivät korjaamaan mielellään jos pystytään korjaamaan tilanne.
Se valittaminen hoidetaan heti kun kampaus on leikattu