Lue keskustelun säännöt.
onko 1 korvis vielä homo merkki???
10.01.2008 |
tapasin eile kivan miehen jolla on 1 pieni rengas korvassaan. onks se nyt siis homo vai ei?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähinnä noloksi lähiöprinssiksi, jolla on sovinistisia letkauksia, huono itsetunto jota peittelee ylipursuavalla egolla.
Myös viidenkympin kriisiläisen on tunnistanut korviksesta. Nykyään se kriisi tuntuu tulevan jo neljänkympin hujakoilla, jolloin alkaa korvissa kimallella uusi rinkula, alla ihan uusi motska ja muija pihalla, kirjaimellisesti.