Lue keskustelun säännöt.
te jotka tienaatte alle 2000e/kk mitä työtä teette?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä pitäsikään, matala koulutus ja suhteellisen vähän vastuuta.
Ironisinta on se että suunnittelen mahdollisesti jatkamista.
palkka hurjat 8,5¿/h, eipä auta paljon valittaa kun on töitä pitkästä aikaa, ja takana 550päivää kelan työttömyyskoravuksella... Harmittaa todella paljon ettei alueella ei ole oman alan hommia, ja muutkin hommat ovat kaikki niin kiven alla kuin olla ja voi. Olisin kyllä todella onnellinen jos edes niihin 2000¿ kuukausiansioihin yltäisin!