Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla oikeus ikävöidä ja surra sisaren parisuhteen kaatumista? (OV)

Vierailija
07.12.2007 |

Itse on siirtynyt eteenpäin vaikka murheen merkkiä ja mä en unohda ikinä mukavia iltoja vietettiin mä, mies, sisko ja sen mies. Nyt näytti (ex)-miehelleen ovea ja siirtyi eteenpäin. Kuinka se ei koskaan kasva aikuiseksi ja en mäkään, kun en uskaltanut mitään sanoa. Kaipaus on kova.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäis olla sinun ongelmasi, move on

Vierailija
2/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuksissa. On kunnon isä vielä ja ei sekoile vaan on myös raha asioissa tarkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on monesti tullut ero kun vielä seurustelivat mut ne oli aina jotain viikon mittaisia.

Vierailija
4/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voi tehdä jos toisesta on tullut kauhean huoleton bailuprinsessa ja ei ehkä täysin ymmärrä mitä menetti. surettaa hänenkin puolesta mutta osittain itsekkäistä syistäkin.

Vierailija
5/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisille asianosaisille ei kannata kuulutella, miten paljon tilanne sinuun koskee, mutta omassa keskuudessasi tietysti itket jos itkettää.

Vierailija
6/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mitä voi tehdä jos toisesta on tullut kauhean huoleton bailuprinsessa ja ei ehkä täysin ymmärrä mitä menetti. surettaa hänenkin puolesta mutta osittain itsekkäistä syistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi