Lue keskustelun säännöt.
Paljonko muilla kerrostalossa asuvilla on sähkölasku?
07.12.2007 |
Tänään tuli uusi sähkölasku ja järkytyin taas summasta. 101 ¿ kolmelta kuukaudelta! Neliötä on 61 ja sähkölaitteet päällä mun mielestä ihan normaalisti. Oi niitä aikoja, kun sähkölasku oli jotain 50 ¿/3 kk.
Kommentit (3)
Pienessä kerrostalokolmiossa asutaan, lasku 82e/3kk.
Olen kyllä aika tarkka valojen sammuttamisista, mutta esim. jääkaappi ja hella ovat vanhahkoja ja tietokone päällä melkein koko päivän.
Toisaalta taas tv ja tietokonesysteemit otetaan kokonaan verkosta kun ne eivät ole päällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä ollut vuoden 65 euroa, nyt tasauslasku oli 87 euroa.
Asunto on 53 neliötä, päivät ollaan poissa kotoa.