Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko muilla kerrostalossa asuvilla on sähkölasku?

Vierailija
07.12.2007 |

Tänään tuli uusi sähkölasku ja järkytyin taas summasta. 101 ¿ kolmelta kuukaudelta! Neliötä on 61 ja sähkölaitteet päällä mun mielestä ihan normaalisti. Oi niitä aikoja, kun sähkölasku oli jotain 50 ¿/3 kk.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on 53 neliötä, päivät ollaan poissa kotoa.

Vierailija
2/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kerrostalokolmiossa asutaan, lasku 82e/3kk.

Olen kyllä aika tarkka valojen sammuttamisista, mutta esim. jääkaappi ja hella ovat vanhahkoja ja tietokone päällä melkein koko päivän.

Toisaalta taas tv ja tietokonesysteemit otetaan kokonaan verkosta kun ne eivät ole päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut vuoden 65 euroa, nyt tasauslasku oli 87 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä