Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte lapsen mielikuvitusystävään?

Vierailija
22.11.2007 |

Meidän pojalla ( pian 3 vuotta ) on kaveri. Hänen nimi on Pelle, asuu tässä samassa talossa ja on 1v.



Pelle haluaa välillä ruokaa, joskus silläkin pissattaa jne.



Miten siis suhtaudutte? Mistä nämä mielikuvitusystävät johtuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tervettä touhua...ite " oon mukana" muksujen jutuissa...

Vierailija
2/3 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan siis pojan kuvitella mitä ikinä haluaa. En varsinaisesti rohkaise häntä, mutten lannistakaan. Eli jos poika sanoo, että kaverilla on jano, kysyn, että mitäs kaveri haluaisi ja annan vaikka mielikuvitusmehua kaverille vietäväksi. Ihan normaaleitahan nuo mielikuvituskaverit on, ja jäävät kyllä ajan myötä pois. Kertoo hyvästä ja elävästä mielikuvituksesta lapsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen muka antanut Pellelle mehua tms. Mietin vaan että onko se oikea suhtautumistapa.



Hyvä että on normaalia, ajattelin vaan ettei johtus siitä kun pojalla ei oikein ole kavereita. Pihassa ja lähipiirissä ei ole kuin kaks tyttöä, joiden kans joskus leikkii.. Muut lapset on jo koulussa.. =/



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä