Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulutarina-leffa - Minkäikäisen lapsen kanssa voisi mennä?

30.11.2007 |

Oletteko nähneet? Mitä piditte? Onko semmoinen, että 5v+ jaksaa katsoa kokonaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käynyt katsomassa mutta mies kävi 10-ja 5-vuotiaiden kanssa. Ja jaksoi kuopuskin sen katsoa. Esikoinen on kovasti kehunut leffaa, mäkin haluaisin sen nähdä:-)

Vierailija
2/3 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin, että 5v ei tarinasta tajua paljonkaan, mutta en mene varmaksi sanomaan



IHANA ELOKUVA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffakriitikot pitivät loppua ärsyttävän kaupallisena, tyyliin CocaCola-pukki, mutta kriitikot nyt aina jaksaa... :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän