Lue keskustelun säännöt.
Nyt apua kaivataan, meni sauvasekoitin rikki
30.11.2007 |
eli olen tekemässä kasvissosekeittoa, millä nyt soseutan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisääneli olen tekemässä kasvissosekeittoa, millä nyt soseutan?
voi harmi :(
Onko perunanuijaa tai sellaista? Keitä kasvikset tosi pehmeiksi ja sähkövatkaimella? Silloin kyllä menee vitamiinit lopullisesti hukkaan.