Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalattoman sydametonta soimata vanhempia jokaisesta lapselle sattuneesta tapaturmasta. Havetkaa. Siina jo ristia kannettavana, kun omaa pienta ei enaa ole.

Vierailija
30.11.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ole järjetöntä asua pienen lapsen kanssa joen/järven rannassa kun se on itsestäänselvä asia että lapsia kiinnostaa jää ja toisaalta ei voi olla vahtimassa ihan joka hetki?

Vierailija
2/3 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mutta eikö ole järjetöntä asua pienen lapsen kanssa joen/järven rannassa kun se on itsestäänselvä asia että lapsia kiinnostaa jää ja toisaalta ei voi olla vahtimassa ihan joka hetki?

Yhtä tyhmää on asua kaupungissa, jossa on vaarana, että lapsi karkaa ja jää auton alle.

Tai tulee siepatuksi.

Tai tulee hyväksikäytetyksi.

Tai sitä ja tätä.

Yhtä tyhmää on laittaa lapsi päiväkotiin. Hänhän voi karata sieltä ja jäädä vaikka auton alle tai mennä vallan hukkaan. Tai tulla hyväksikäytetyksi.

Yhtä tyhmää on hankkia lapsia, ellei ole vakaata aikomusta pysyä iänikuisessa liitossa toisen vanhemman kanssa.

Yhtä tyhmää on ajaa lapsen kanssa autolla-kolarivaara.

Totta puhuen, siksi mekin valitsimme asuinpaikaksemme ei joenrantapaikkaa vaan paikan kuivalta maalta. Ettei tarvi pelätä joka päivä hukkumista.

Ja totta puhuen elämässä sattuu ja tapahtuu vaikka mitä. Joskus lapsi voi kuolla omaan sänkyynsä ilman syytä. Vaikka häntä olisi kuinka paljon varjeltu ja hoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ulkuolisten tarvitse ryhtyä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi