Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Patjasta vauvalle: oletteko hankkineet myös uuden petarin vauvalle?
15.11.2007 |
Ostin uuden patjan toiselle vauvalle mutta eikös sen vanhan petarin pöpöt ja homeitiöt kuole kun petauspatjan voi 60 asteessa pestä ?
Kommentit (3)
Tosiaan pesu 60 asteessa kuten kaikki muutkin petivaatteet. Enkä ole kyllä patjaakaan uusinut, eihän vauva ole siihen edes kosketuksessa. Peittohan tulee äitiyspakkauksessa, eli jokaisella on uusi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
patjassa ihan normaalikäytöss eli vauvan kosteus, kuola, puklut ym aikaansaavat patjan sisäisen kasvuston. Siksi juuri kätkytkuoleman riski voi kasvaa vanhan patjan käytön myötä. Ei tarvitse siis patjaa sen kummemmin säilyttää missään kosteassa varastossa.
Alue: Aihe vapaa
lakanat ?