Kenen toivoisit voittavan BB:n?
Kommentit (6)
Riitalla ei ole mitään mahdollisuuksia. Sauli ei anna itsestään ihan kaikkea, jotain on pinnan alla niin kuin meillä kaikilla. Kadi on kyllä aito ja pitäisin hänestä varmasti talon ulkopuolella, mutta minusta hän ei ansaitse voittoa. Niko on ainoa jonka näen bb-voittajana.
Kadissa tökkii se sen juominen ja viinan himo. Puhuu koko ajan vaan ryyppäämisestä. Ottihan Nikokin vähän viiniä, mutta Kadilla tuntuu koko elämä pyörivän juomisen ympärillä.
Oikeasti tuosta tulee vielä kivaa, on jotenkin seksiä nyt ilmassa, veikkaan, että niko yllättää vielä riitan ja kadin, ja lopuksi vielä saulikin saa osansa.
Puhui viimeksi eilenkin, että oli typerää ja että tuollaisesta ei saa edes mitään irti.
Pitää kai itsekin lähettää muutama ääni Nikolle :)
en ymmärrä miksi se vanhempi nainen sielä??