Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kuumessa, mä 4 pv neljän seinän sisällä

Vierailija
07.12.2007 |

olispa edes kesä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä vaan säälit itseäsi..

Vierailija
2/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu nyt 6pvä sisällä koska lapset ovat olleet kipeitä, mukavaa on ollut!:) Huomenna sitten päästään kaikki ulos mutta kyllä sisälläkin ollaan keksitty tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt vähän niitä aivonystyröitäsi tökkiä - yritä oikein kovasti. Kyl sä osaat. Tajuut varppina mitä ap aloituksellaan tarkoitti. Mä kuiskaan sulle (ajattele itse kuinka jokaisella meistä tuo tilanne voisi olla aika raskas) Ymmärräthän sinä. Hyyyyyyyyyvä! :)



Hieno persoona oot, sitähän miekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi