Lue keskustelun säännöt.
Lapsi kuumessa, mä 4 pv neljän seinän sisällä
Kommentit (3)
Me ollaan oltu nyt 6pvä sisällä koska lapset ovat olleet kipeitä, mukavaa on ollut!:) Huomenna sitten päästään kaikki ulos mutta kyllä sisälläkin ollaan keksitty tekemistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yritä nyt vähän niitä aivonystyröitäsi tökkiä - yritä oikein kovasti. Kyl sä osaat. Tajuut varppina mitä ap aloituksellaan tarkoitti. Mä kuiskaan sulle (ajattele itse kuinka jokaisella meistä tuo tilanne voisi olla aika raskas) Ymmärräthän sinä. Hyyyyyyyyyvä! :)
Hieno persoona oot, sitähän miekin!
ja sä vaan säälit itseäsi..