Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään mun kaverilla ei ole lapsia :(

Vierailija
07.12.2007 |

Aika yksinöistä elämä on, kun kaikki muut kaverit sinkkuja tai muuten vielä baarielämää viettävät. Itsellä jo 2 lasta ja kaipaisin seuraa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi tutustua lapsen kautta muihin äiteihin?



Tosin en itsekään ole tutustunut, kun en ole missään perhekerhoissa tai muissa känynyt, etikä oikeen jutut mee yksiin kolmevitosten mammojen kanssa...

Vierailija
2/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin sinullakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekin oon välillä lasten kanssa käyny lähellä olevassa perhekahvilassa ja oon 25

Vierailija
4/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen jo 27, niin tuntuu että puistoissa olevat mammat on yli 35v ja ei ne vaan tunnu kavereilta yhtään, vaikka totta kai jutella voi pihalla. Kaipaan niin seuraa. Välillä ei jaksa soittaa kavereille, kun elämän tilanteet niin erilaiset

Vierailija
5/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on pelkkää opiskelua, ja mielelläni vietän illat ja viikonloput lapsen kanssa ihan kahdestaan. Ei juuri ole mitään yhteistä monienkaan tapaamieni äitien kanssa ollu.



Mä en juuri liiku missään. Asiaan tulee varmaan muutosta, kun toi lapsi tosta vähän kasvaa ja tulee tarvetta kavereille ja harrastuksille.



2