Kellään mun kaverilla ei ole lapsia :(
Aika yksinöistä elämä on, kun kaikki muut kaverit sinkkuja tai muuten vielä baarielämää viettävät. Itsellä jo 2 lasta ja kaipaisin seuraa
Kommentit (5)
itekin oon välillä lasten kanssa käyny lähellä olevassa perhekahvilassa ja oon 25
vaikka olen jo 27, niin tuntuu että puistoissa olevat mammat on yli 35v ja ei ne vaan tunnu kavereilta yhtään, vaikka totta kai jutella voi pihalla. Kaipaan niin seuraa. Välillä ei jaksa soittaa kavereille, kun elämän tilanteet niin erilaiset
Mun elämä on pelkkää opiskelua, ja mielelläni vietän illat ja viikonloput lapsen kanssa ihan kahdestaan. Ei juuri ole mitään yhteistä monienkaan tapaamieni äitien kanssa ollu.
Mä en juuri liiku missään. Asiaan tulee varmaan muutosta, kun toi lapsi tosta vähän kasvaa ja tulee tarvetta kavereille ja harrastuksille.
2
Etkö voisi tutustua lapsen kautta muihin äiteihin?
Tosin en itsekään ole tutustunut, kun en ole missään perhekerhoissa tai muissa känynyt, etikä oikeen jutut mee yksiin kolmevitosten mammojen kanssa...