Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerroksittain leikattu hiukset/toimiiko 6v vanhalla?
22.11.2007 |
Tytöllä 6 v on olkapäiden alle ulottuva tukka, hius vahvaa ja sitä on paljon. Ongelmana on, että menee helposti takkuun ja " nippuihin" , vaikka mitä tekisin... ollut aina tasapitkä malli, nyt mietin tämän päivän kampaamokeikkaa, että voisiko toimia malli, jossa tehtäisiin vähän kerrostusta?
Tietoa/kokemuksia?
Kiittäen,
Röllin äiti :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
leikattiin kerroksittain kesällä ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä