Lue keskustelun säännöt.
Ostatko lahjaksi kellekkään saksalaisia halppis-suklaakonvehteja?
06.12.2007 |
Joskus olen itse niitä saanut ja voi kamala mitä ne ovat! Marsipaania ja kaikkea öklöä sisällä :( En halua enää niitä!
Kommentit (3)
mulle maistuu kaikki makea, vaikkei niin priimaa oliskaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta jotain näitä sekoituksia. Hienon näköisiä jopa pakkaukset ja hyvin koristeltuja, mutta maku kaamea - halpa maku :/
lahjaksi vanhemmiltani ja roskiin meni :-x