Lue keskustelun säännöt.
Minä päätin lopettaa alkoholin käytön!
21.11.2007 |
En ole sitä hirveästi ennenkään käyttänyt. Silloin tällöin saunasiiderin ottanut, mutta nyt aion olla lapsilleni esimerkkinä ja olla juomatta kokonaan.
Kommentit (2)
Minä tein saman päätöksen pari kuukautta sitten, en edes jouluglögiä(ainakaan terästettyä) ota :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä lähdin samalle tielle jo vuosia sitten :)