Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylyin asiakaspalvelukokemus?

Vierailija
22.08.2018 |

Ovathan asiakaspalvelijat ihmisiä ja heilläkin on huonoja päiviä. Mielestäni se ei kuitenkaan saisi heijastua asiakaspalvelukokemukseen siten, että asiakas ei tunne itseään tervetulleeksi.

Itselleni tulee mieleen eräs ravintolailallinen ulkomailla. Ei ehkä tylyin, mutta tähän hätään en muista mitään räikeömpää.

Mieheni on keliaakikko ja ulkomailla matkustaessamme kuljettaa mukanaan paikallisella kielellä kirjoitetua lappua ruoka-aineista, joita ei voi syödä. Katsoimme ruokalistan läpi ja mieheni tarkisti mitä ainesosia ruoka sisältää. Tarjoija alkoi hermostua ja kiskaisi lapun mieheni kädestä ja alkoi nauraa. ”Sinähän et voi syödä mitään”. Siihen vastasimme, että useimmat liha-ateria ilman kastiketta ovat esimerkiksi ok. Siitä tarjoilija suuttui ja huusi ”Ulos täältä” osittaen samalla ovea. Ennen lähtöämme jouduimme kuitenkin maksamaan veden, jonka olimme ehtineet jo tilata. 😀

Jälkeenpäin huvittava tilanne, mutta kyllä siinä tilanteessa tunsi itsensä nöyryytetyksi.

Mikä on sinun tylyin asiakaspalvelukokemuksesi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi