Lue keskustelun säännöt.
haluusittko etttä omatuntoanii alkaa kolkuttaa?
17.08.2018 |
Ninuun ei tuollaiseet juonitttelut upppoa. Se on sekunin murtoo osaa ja saaan kiiinni. Tarkoiitin milllä tavoin eläää silllä persooonalla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaaaaaa, vaii silllllllä viiiiissssiin. Keeeeettä kiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnostaaaaaaaaaaa?