Lue keskustelun säännöt.
Eilinen HS, jossa Rintalan suunnittelema juhlapuku 9-vuotiaalle. Onko jo käsitelty?
05.12.2007 |
Puku ei ollut mistään kotoisin. Ihan uskomattoman mauton. Rumaksikin voisi kehua :D
Isoäidin rahat menivät kankkulan kaivoon mutta on sitä varmaan mummin säkissä mistä ammentaa.
Olisin vaatinut Rintalalta parempaa suoritusta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap