Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko lapsilisät ennen juhannusta?
Kommentit (6)
Nyt on ostettava juhannusjuomat jollain muulla rahalla..onneksi elarit kuitenkin tuli jo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tule, mutta toisille tulee tuli.
En saa elareita. Enkä edes juo. Kunhan kysyin. Yleensähän ne on tulleet ennen juhannusta.
Miten joku kehtaa kysyä tuollaista? Ja miten kukaan voisi tietää tuollaisesta? On törkeää, jos joku on tietoinen lapsilisistä siten, että niitä pitää odottaa. Ahnetta.
Siinä on saatana koko loppuvuodenkin maksupäivät. Ihme lohno, kun ei viitsi itse ottaa selvää!
https://www.terve.fi/artikkelit/lapsilisien-maksupaivat-vuonna-2018
Ei