Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somemainonnan ärhäkkyys

Vierailija
15.06.2018 |

Taas selatessani instagramissa "somevaikuttajia" joita seuraan kävi ärsyttämään somessa esiintyvän mainonnan ärhäkkyys. Tuntuu, että ei ole mitään postausta ilman jotain tuotetta, jota henkilö mainostaa. Kyllähän ne varmasti ovat rahakkaita diilejä, mutta tuntuu välillä että ne asiat on kuin liimattu tökerösti henkilön elämään. On kaupallisena yhteistyönä autopesua, bensaa, koruja, ruokaa, vaatteita, kelloja, kosmetiikkaa, sohvaa, yms. yms.

Mielipiteitä nykyajan somemarkkinoinnista?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä