Miten ihmeessä saatte vanhemman asunnon myyntikuntoon?
Kaikki vähän sinnepäin, ei ole nättiä niin kun stailatuissa kuvissa.
Ja pitääkö tyhentää kaappejakin?
Kommentit (10)
Osa etsii remontoitavaa ja osa ei. Jokaiselle jotakin. Tietoihin kuntoarvio. Ja hyviä tietoja myös.
Jos välittäjä ottaa kuvat niin kuvissa näkyy erilaiset huonekalut yms pientä muutosta.
Vanhempasi asunnon vai sinun asuntosi? Miten vanha ja miten kaikki on ns sinnepäin? Tarkempaa kuvausta?
Pitää karsia tavaraa ja viedä jonnekin varastoon. Piilottaa kaikki henkilökohtaiset tavarat.
Siivota perusteellisesti kaikkialta.
Minä siirsin huonekaluja eri huoneisiin, vaihdoin lamput ja sisustin uusiksi. Yhdessä asunnossa piti teettää täydellinen remontti - koko keittiö uusiksi ja lattiat ja seinät ja katto, ennen kuin meni kaupaksi.
Myin siinä kunnossa kuin oli. Heti ostettiin. Ei mitään järkeä tehdä remontteja, ostaja tehköön mitä haluaa.
Kannattaisi asua vuokralla. Ei ole myynti, siivous raivaus, arvon alenema tai homevaurio ym. murheita.
Ei mitenkään. Äidin asunnossa oli 70-luvun maalit ja tapetit mitkä oli kulahtanut sieltä ja repsotti täältä, ei siinä mikään pieni pintasilaus olisi auttanut. Myytiin siinä kunnossa kun on ja meni samantien kaupaksi, hyvä pohja ja sijainti ratkaisi, ostajat sitten remppasi sen uuten uskoon.
Myytiin siinä kunnossa kuin oli. Tyhjennettiin ja siivottiin. Pieni keskusta-asunto meni helposti vaikka keittiö oli 60-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempasi asunnon vai sinun asuntosi? Miten vanha ja miten kaikki on ns sinnepäin? Tarkempaa kuvausta?
Pitää karsia tavaraa ja viedä jonnekin varastoon. Piilottaa kaikki henkilökohtaiset tavarat.
Siivota perusteellisesti kaikkialta.
Minä siirsin huonekaluja eri huoneisiin, vaihdoin lamput ja sisustin uusiksi. Yhdessä asunnossa piti teettää täydellinen remontti - koko keittiö uusiksi ja lattiat ja seinät ja katto, ennen kuin meni kaupaksi.
Oma. On tehty remonttejakin, osa ammattilaisen toimesta ja osa itse, jälkimmäiset taitaa huomata 😬 Keittiöön ei esim käy nykyinen pöytä, verhot halpaa ikeaa jne...
Ei kannata muuta tehdä kuin siivoja ja puunata. Joku remppaaja ostaa sen.