Lue keskustelun säännöt.
Mä en jaksa! Aivan käsittämätöntä ja suomi muka joku hyvinvointivaltio!
12.11.2007 |
Kela eväsi lapseni kuntoutuksen. Valitus on sosiaaliturvan muutoksenhakulautakunnassa, mutta päätöksen tulemiseen voi mennä vuosikin! Tuon ajan lapsi on sitten ilman terapiaa...
Minusta on käsittämätöntä, ettei lapsi saa tarvitsemaansa terapiaa. Lapsiin kannattaa satsata, sillä varhaisvaiheen kuntoutus on aina tehokkainta. Ja käsittämätöntä on sekin, että toi valitusaika on noin käsittämättömän pitkä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voimia!
Minä tiedän mitä tuo on. Mutta saimme onneksi järjestön rahoittamaan, mikä oli mahtavaa!
Joo, itsekin olen monesti murtunut miten huonosti tässä maassa ennaltaehkäistään ja annetaan varhaista tukea!
Tämä maa ei satsaa ennaltaehkäisyyn yhtään!