Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hyviä ruokia jotka voi tehdä ilman lihaa ja lihan kanssa?

Vierailija
12.11.2007 |

Siis itse taas ajattelin aloittaa lihan pois jättäminen omasta ruokavaliosta.

Jos teillä hyviä ruokavinkkejä niin otetaan vastaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne > kasvislasagne

Nuudelit > lihan tilalle tofua



jne jne

Vierailija
2/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lautaselle mitä se oli ennen sitä : )

Eli en ala tekemään kahta ruokaa. Vaan sellaisia joihin voi sitten lisätä lihan, kanan, kalan tai makkaran.



Kiitos! : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittelee vaan kasvikset kypsiksi ja keiton muuten valmiiksi, sitten siitä voi ottaa itselleen kasvisvaihtoehdon erilleen ja lisätä loppuun paistettua lihaa/makkaraa/kalaa

Vierailija
4/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, keitot tosiaan onnistuu ja talvella ne maistuukin, niitä pitää alkaa tekemään.



Ps. ap on siis kotona ja tekee ruoat itse sekä lounaan, että päivällisen.

Vierailija
5/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattipohjainen kastike, johon lisäät ruskistetut jauhelihat muulle perheelle.



Hernekeitto



Paistat lihat pihveinä (kanafileet, leikkeet, possun ja naudan sisä- tai ulkofileet), ja syöt itse vain muita lisukkeita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme