amazin race kuka voittaaa ?
en jaksa enää odottaa ja en kestä jos se rob voittaa
ne on niin raivostuttavan ärsyttäviä ja ilkeitä
Kommentit (6)
ovat olleet niin ihania ja sympaattisia ja toisia kilpalijoita kohtaan ystävällisiä
mistä kävit katsomassa
ärsyttää niin paljon sen robin mukanokkeluus: mokasi pahemman kerran sunnuntaisen väistämispakon kanssa eikä edes sitä itse tajunnut. Hän tiesi, että vanhempi pariskunta ja tummaihoinen pariskunta tulevat myöhäisemmällä lennolla - jos olisi oikeasti tajunnut pelata niin olisi laittanut väistämispakon tummaihoiselle pariskunnalla: olisi ollut mahdollisuus, että jäävät viimeiseksi ja tippuvat kisasta, he ovat kuitenkin pahempi uhka kuin see vanhempi pariskunta.
Mutta kun googletti " Amazing Race Rob and Amber" , niin johan tuli linkkiä :D
siksi laitto sen väistämispakon noin jotta saa sit lähteä vikaaan koitokseen aikasemmin kun heidän mielestään ainoa uhka on se nuoripariskunta
olen tyytyväinen kun eivät voita ovat niin kieroja
ja miksi muuten saavat käyttää apunaan paikallisia ihmisiä
jotka vei ne sit oikeisiin paikkoihin, eikös jokaisen pitäisi ihan vaan tietä kyselemällä ja itse estien löytää oikeille paikoille
Kävin just tänään nettisivuilta katsomassa... " Uchanna ja nyt en muista naisen nimeä" voittaa!