Lue keskustelun säännöt.
kumman kuuluu olla isompi, joulu- vai synttärilahjan?
12.11.2007 |
kummipojallani lähestyy tän kuun lopussa syntymäpäivä...oon jo ostanut kaksi lahjaa mutta toinen on huomattavsti pienempi... lapsi sitä ei varmaan huomaa mutta annanko isomman jouluna vai syntymäpäivänä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jouluksi jokainen vanhempi ostanee lapselleen isompiakin lahjoja joten pienet menee hyvin joukossa =)