Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumman kuuluu olla isompi, joulu- vai synttärilahjan?

Vierailija
12.11.2007 |

kummipojallani lähestyy tän kuun lopussa syntymäpäivä...oon jo ostanut kaksi lahjaa mutta toinen on huomattavsti pienempi... lapsi sitä ei varmaan huomaa mutta annanko isomman jouluna vai syntymäpäivänä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluksi jokainen vanhempi ostanee lapselleen isompiakin lahjoja joten pienet menee hyvin joukossa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi