Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matthes ja Jungner sittenkin yhdessä Linnaan! .. IHANAA

Vierailija
04.12.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajattelen ex-vaimoparkaa.

Vierailija
2/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen exän ja lastenkin kannalta; vois ihmisilla olla sen verran halua ottaa toiset huomioon, ettei ihan joka lööpissä tarttis hehkuttaa parisuhdettaan.



Jos ei muuta asiaa ole niin pysyis poissa julkisuudesta, ketä edes kiinnostaa niiden kahden parisuhde?? Ihmettelen, miten niitä jaksetaan edes seurata mutta ex-vaimon puolesta vilpittömäösti harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen " avionrikkojatelkkarikuuluttajamaalipönttö" -morsian.

Vierailija
4/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun aina luulin, että se Maria on vaan kaunis. Mutta saattaa niillä maaleilla olla siihen osansa ja arpansa.



Mutta joo. Hirvittävän julkiset hehkutukset, joille ei tule loppua, ovat kyllä aika mauttomia kaikkien exien kannalta. Vaikka haluishan kaikki vähän " näyttää" juuri niille entisille, että lällällää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän