Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yhdestä siideri- ja herkkupäivästä viikossa tulla kamala vararengas vyötärölle?

Vierailija
26.11.2007 |

Siis pari siideriä, sipsejä ja vähän karkkia tai jätskiä... Muina viikonpäivinä syön terveellisesti ja harrastan paljon liikuntaa. Minusta tuntuu, että vyötärö näyttää läskimmältä, VAIKKA vaa' an mukaan olen laihtunut 5 kiloa muutaman kuukauden aikana!! Eli voiko noi herkut laihtumisesta huolimatta kerääntyä läskiksi just vyötärölle? Huomaanko ne nyt helpommin juuri siksi, kun muualta olen hoikistunut? Onko edes mahdollista laihtua ja läskistyä samaan aikaan?!



Nimim. vainoharhainenko ;)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vaan turvotusta, kun olet syönyt normaalia enemmän... Veikkaisin että katoaa parissa päivässä - mulle ainakin tulee turvotusta jos joskus tulee herkuteltua, muttei onneksi jää pysyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä