Lue keskustelun säännöt.
Voiko yhdestä siideri- ja herkkupäivästä viikossa tulla kamala vararengas vyötärölle?
26.11.2007 |
Siis pari siideriä, sipsejä ja vähän karkkia tai jätskiä... Muina viikonpäivinä syön terveellisesti ja harrastan paljon liikuntaa. Minusta tuntuu, että vyötärö näyttää läskimmältä, VAIKKA vaa' an mukaan olen laihtunut 5 kiloa muutaman kuukauden aikana!! Eli voiko noi herkut laihtumisesta huolimatta kerääntyä läskiksi just vyötärölle? Huomaanko ne nyt helpommin juuri siksi, kun muualta olen hoikistunut? Onko edes mahdollista laihtua ja läskistyä samaan aikaan?!
Nimim. vainoharhainenko ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olla vaan turvotusta, kun olet syönyt normaalia enemmän... Veikkaisin että katoaa parissa päivässä - mulle ainakin tulee turvotusta jos joskus tulee herkuteltua, muttei onneksi jää pysyväksi.