Lue keskustelun säännöt.
Englannin apua! Pitaa krjoittaa meili virastoon, enka tieda kenelle se osoitetaan. Eli nimea ei ole, miten kirjoitan? Dear ?mita?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin kuin suomeksikin kirjoitettaisiin: " Katuosaston ympäristölautakunnalle" tai jotain vastaavaa.
Dear sir/madam