Lue keskustelun säännöt.
Stepperi vai kuntopyörä??!!
03.12.2007 |
Mietitään tässä kumpi olis parempi vaihtis noin niinkuin laihtumista ajatellen.... lähinnä vatsanseutu olis se mistä pitäs hoikistua, ja varmaan tuo takapuolikin sais hieman " kiinteytyä" ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla