Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stepperi vai kuntopyörä??!!

Vierailija
03.12.2007 |

Mietitään tässä kumpi olis parempi vaihtis noin niinkuin laihtumista ajatellen.... lähinnä vatsanseutu olis se mistä pitäs hoikistua, ja varmaan tuo takapuolikin sais hieman " kiinteytyä" ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän