Lue keskustelun säännöt.
Miksi naisista tulee ärsyttäviä heti kun saavat pyöräytettyä pari lasta?
Kommentit (4)
kaverini ainkin on mielestään minua parempi kun hänellä on jo neljä lasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sitten esittävät niin uraihmistä niin uraihmistä vaikka kaikesta näkee että elämä ei ole elämisen arvoista ja masennus vaivaa...
Ja minä muutuin samaan suuntaan sitten paria vuotta myöhemmin, kun sain omat " pentuni" !
Ap:n ei ole tarvinnut näköjään tehdä ensimmäistäkään =)))))