Lue keskustelun säännöt.
Onko joku ryypännyt monta päivää putkeen niin, että on täysin sekaisin päivistä?
10.11.2007 |
Kadi taas tilittää noita järkkyjä ryyppyreissujaan: " sit me vaan yhtäkkiä tajuttiin, että nyt on maanantai ja meidän pitäis olla töissä" :((
Kommentit (4)
Nyt en käytä alkoholia enää ollenkaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muisti on saattanut " hulluina vuosina" pätkiä seuraavana päivänä tai ollut jopa ihan pimennossa, mutta en sentään ole montaa päivää putkeen juonut!
Esim. kesällä saattoi reissu alkaa maanantaina ja sitten tyyliin torstaina alettiin tajuta, että tarvitaan lisää rahaa viinaan jos meinataan juoda loppuviikko :)) Aina jostain saatiin lainaks ja tuttujen kautta trokattua vaikka sitten sahtia/kiljua ja taas mentiin! Punkattiin millon missäkin pitkin Suomea. Oli jees silloin.
Montakin kertaa.