Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis joko te laitatte jouluvaloja??

Vierailija
17.11.2007 |


Mä en käsitä. meidän naapuri teki kyllä varmaan enkat, sillä ne laitto valot pihapuuhunsa jo lokakuussa.



meillä on tapana laittaa jouluvalot ulos vasta ekana adventtina.



Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoilla tehostettu pajupallo koristaa ovensuuta jo lokakuussa. Miksi ei saisi pistää valoa pimeään ja piristää sillä mieltä? Valokaapelit ja värivalot sen sijaan saisi kieltää lailla.

Vierailija
2/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan voisi jo pikkuhiljaa laitella, toimisivat samalla yövaloina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ihan sellaiset kirkkaat valot pajuhäkkyrässä ovipielessä. Ihanaa, kun pimeät illat ja aamut. Sisälle laitan marraskuun lopulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme